۱۳۸۹ فروردین ۲۰, جمعه

دستگيري دختران پرايد دزد

2 زن كه با تباني يك دزد حرفه‌اي ، خودروي پرايد سرقت مي‌كردند ، هدف شليك گلوله پليس قرار گرفتند و دستگير شدند.
به گزارش جام‌جم ، دوم فروردين ماه امسال ماموران انتظامي استان تهران در كرج 2 زن را مشاهده كردند كه سرنشينان يك دستگاه خودروي پرايد بودند و سرعت بالايي داشتند به همين دليل به آنها مشكوك شده، درخواست كردند خودرو متوقف شود، اما راننده بدون توجه به اخطار پليس از محل متواري شد و ماموران به تعقيب آنها پرداختند.

در جريان اين تعقيب و گريز ، ماموران با استعلام از اداره راهنمايي و رانندگي پي بردند، خودروي تحت تعقيب پليس مسروقه است.
با به دست آمدن اين اطلاعات، تعقيب سرنشينان خودرو ادامه يافت تا اين كه ماموران از قانون به كارگيري سلاح استفاده و به سوي خودرو شليك كردند كه باعث شد يكي از سرنشينان پرايد زخمي و خودرو متوقف شود.


ماموران انتظامي استان تهران پس از دستگيري 2 زن جوان كه نامشان سحر و يلدا بود، آنها را به اداره سرقت آگاهي استان تهران انتقال و مورد بازجويي قرار دادند.
متهمان ابتدا منكر هر گونه سرقت شدند، اما در نهايت اعتراف كردند كه با تباني يك دزد حرفه‌اي به نام سعيد خودروهاي متوقف شده در خيابان را سرقت مي‌كرده‌اند.

اعتراف دختران سارق

سحر در اظهاراتش به پليس گفت: چندي قبل از خانه فرار كردم و با دوستم يلدا و سعيد ـ كه دزد حرفه‌اي بود ـ آشنا شدم و بعد براي تامين هزينه زندگي‌ام با آنها ـ كه خودرو سرقت مي‌كردند ـ همكاري كردم.
وي افزود: قبل از سرقت در محله‌هاي مهرشهر، 45 متري گلشهر، محمدآباد، كيانمهر و محله‌هاي مركزي كرج پرسه مي‌زديم و بعد از شناسايي خودروهاي پرايد كه در مراكز خريد و حوالي پارك‌ها متوقف شده بودند، به آنها نزديك مي‌شديم و سعيد در خودرو را با شاه‌كليد باز مي‌كرد و بعد از سرقت فرار مي‌كرديم. بعد هم خودرو را به يك باغ متروكه در حومه شهر انتقال مي‌داديم و وسايل داخل آن را خارج كرده، بدنه خودرو را در خيابان‌‌هاي خلوت رها مي‌كرديم.

متهم افزود: سعيد بعد از سرقت هر خودرو، آن را در اختيار ما 2 نفر قرار مي‌داد تا آن را به باغ متروكه انتقال دهيم. روز حادثه هم سعيد خودروي ديگري را سرقت كرد و از ما خواست آن را به باغ متروكه انتقال دهيم كه دستگير شديم.
با اعتراف متهم و همدستش، آنها با قرار قانوني بازداشت شدند و جستجو براي يافتن سعيد ـ ديگر متهم پرونده ـ ادامه پيدا كرد.
در ادامه اين تحقيقات، چند روز قبل متهم فراري دستگير شد و به همكاري با 2 زن بازداشت شده اعتراف و بيان كرد، در مدت 5 ماه، 20 دستگاه خودروي پرايد و 100 فقره اموال داخل آن را به سرقت برده و به خريداران اموال مسروقه فروخته‌اند.
متهمان با قرار قانوني روانه زندان شدند و تحقيقات تكميلي براي فاش شدن ديگر سرقت‌‌هاي آنها ادامه دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دنبال کننده ها