۱۳۸۹ تیر ۲۲, سه‌شنبه

اس ام اس تابستانه، اس ام اس گرما، جوک تابستون

تو اين گرما بيا ديوونه گرديم /  تو حوض آب يخ وارونه گرديم

که اين گرماي سوزان کشت ما را / براي هم بيا هندونه گرديم !
--
سلام خوبي !؟

تو اين تابستون و گرما کولر هم جواب نميده !

آدم يخي مثل تو ميتونه چاره کار باشه !

پيش ما بيا !

--
در  اين هواي گرم کدام گزينه بيشتر مي چسبد؟

الف:هندوانه  خنک

ب: استخر آب

ج:يخ در بهشت با طعم آلبالو

د:يک ماچ آبدار از گونه شما
اس ام اس تابستانه ، اس ام اس گرما ، جوک تابستون
به پشه ميگن چرا زمستونا پيداتون نيست !؟

ميگه:نه اينکه تابستونا خيلي برخوردتون خوبه !

.

.

.


هوا خيلي گرمه دارم خفه ميشم کاش تو اينجا بودي

لااقل دو تا جک واسمون ميگفتي يخ ميکرديم !

.

.

.


سلام خوبي ؟ خواستم بهت بگم ديگه رفتيم تو فصل تابستون !

بيماري وبا تو اين فصل زياد ميشه

کمتر با آفتابه آب بخور !

.

.

.

در اين تابستان داغ نگاهاي سردت کشنده تر از گرماست

و من در آسمان دوستيمان گويي برف و سرما را تا مغز استخوانم درک ميکنم

.

.

.


آري تابستان است فصل محبت من به تو

نگاه گرم من به تو

لذت بخش عرق شرم تو

هديه تابستان عشق من به تو

.

.

.

چو تابستان شد و هنگام کنکور/ هزاران بار رفتم تا لب گور

پشيمان گشته ام از کرد? خويش/  نبرده علم کار بنده را پيش !

.

.

.



اگر در شبي تابستاني صداي کف زدن به گوشتان رسيد

صداي بزن و بکوب  و پايکوبي نيست!

آگاه باشيد که يکي از ابناي بشر دست خالي

به نبردي تن به تن با پشه و انبوه دژخيمان خونخوار رفته است!

.

.

.

تابستونه هواي پشت بام شب پر ستاره / به آدم ميدهد عـمر دوبار

او زيباتر از هر سرزمين است /  بهشت دنيوي گويند همين است

.

.

.


تابستان

فصل ِ برگِ توت و پيلهُ پروانه.

فصل نامزد شدن يخ با آب

فصل خوابيدن روي بام

فصل ديدار کسي در آسمان

بي تعارف اين دلم خيلي هوايت ميکند

.

.

.



غضنفر کولرش خراب ميشه

به بچه هاش مي گه: مگه نگفتم ? نفري جلو کولر نشينيد !؟
اس ام اس تابستانه ، اس ام اس گرما ، جوک تابستون

  • برچسب ها: اس ام اس تابستانه، اس ام اس گرما، جوک تابستون،  

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دنبال کننده ها