۱۳۸۹ تیر ۲۲, سه‌شنبه

اس ام اس جديد عاشقانه SMS Love

فقط يک بار ميگم دوستت دارم چون خوب نيست زياد دروغ بگم!
اونقدر دلم مي خواد ببينمت ولي بليط سرزمين فرشته ها گرونه!
سلامي به گرمي آش رشته که روش با پياز داغ نوشته مرامت منو کشته.....
با گوشيت چي کار کردي که هر چي ميزنگم ميگه مشترک مورد نظر لوسه نميده به تو بوسه
اي ماه که آسمان خانه توست،به گلم بگوکه ياردلدارو،ديونه ي توست

انواع بوس :
1 بوس صورت: دوست داشتن
2 بوس پيشاني: آرامش
3 بوس بازو: شوخي کردن
4 بوس لب: عاشق بودن
5 بوس گردن: نياز داشتن
حالا اگه بخواي بوسم کني بوس شما چندميه؟
پا برهنه تا کجا دويده اي که اين همه گل شکفته است

پازل دل يکي رو بهم ريختن هنر نيست.. هر وقت تونستي با تيکه هاي شکسته ي دل يک نفر يک پازل جديد براش ساختي هنر کردي !

مشترک گرامي بدليل بدهي قبلي هر جا گيرت بيارم مي بوسمت


سه جور دوستت دارم اينجوري، اونجوري، بدجوري

انگار ثانيه ها لنگ مي زنند وقتي دلي براي دلي تنگ مي شود

ميگن دلتنگي قشنگترين هديه عشق است، حالا با اين هديه قشنگ چه کنم.

دفعه بعد خواستي به ديدنم بيايي سنجاق قفلي بياور مي خواهم دلم را به دلت سنجاق کنم

اگه شکلات بودي شيرين ترين بودي
اگه عروسک بودي قشنگترين بودي
وقتي که دوست من هستي عزيزتريني
 پيامي ميفرستم به اميد پيام تو /  نه اينکه بخونيو بگي بي خيال تو
رفتي و نديدي که چه محشر کردم / با اشک تمام کوچه را تر کردم / ديشب که سکوت خانه دق مرگم کرد / وابستگي ام را به تو باور کردم
--
اس ام اس هاي عاشقانه ي جديد مخصوص همه ي عاشقاي دنيا
حلالم کن اگر دوري اگر دورم / اگر با گريه ميخندم حلالم کن که مجبورم / نگو عادت کنم بي تو که ميدوني نميتونم / که ميدني نفس هامو به ديدار تو ميدونم

بوسه ابتکاري است از طبيعت براي زماني که احساس در کلام نمي گنجد، ميبوسمت با عشق

يادها فراموش نخواهند شد، حتي به اجبار! و دوستيها ماندني اند حتي با سکوت

من به جرم باوفايي اين چنين تنها شدم، چون ندارم همدمي بازيچه ي دلها شدم

وقتي بهت گفتم: دلتنگ تو هستم، به شانه ام زدي تا دلتنگيم ر تکانده باشي! به چه دلخوش کرده اي؟ تکاندن برف از شانه ي آدم برفي؟

يکي در آرزوي ديدن توست، يکي در حسرت بوييدن توست، ولي من ساده و بي ادعايم، تمام هستي ام خنديدن توست

گلهاي بهشت سايبانت / يک دسته ستاره ارمغانت / يک باغ از گلهاي نرگس / تقديم وجود مهربانت

دستم از دستت جداست / اين تمام ماجراست / دلخوشم شايد بيايي / فردا هم روز خداست

قاصدک! شعر مرا از بر کن، برو آن گوشه باغ سمت آن نرگس مست و بخوان در گوشش و بگو باور کن، يک نفر ياد تو را هرگز از دل نبرد

يادته زير گنبد کبود / تو بودي و کلي آدماي حسود / تقصير همون حسوداست که حالا / هستي ما شده يکي بود يکي نبود
اس ام اس جديد ،اس ام اس عاشقانه،اس ام اس عشقي،اس ام اس دوست دارم،اس ام اس واسه عشقم،اس ام اس واسه دوستم،اس ام اس ناياب،اس ام اس کمياب،اس ام اس رايگان،اس ام اس مفتي،اس ام اس اينترنتي،اس ام اس واسه دوست شدن،اس ام اس واسه دوستي،اس ام اس رومانتيک،اس ام اس احساسي،اس ام اس دلتنگي،اس ام اس دوري،اس ام اس بي معرفتي،اس ام اس بي وفايي،اس ام اس باوفايي،اس ام اس دوستت دارم،اس م اس عاشق شدن،اس ام اس ابراز احساسات،اس ام اس حسي،اس ام اس جديد و ناب،اس ام اس عارفانه،اس ام اس عاشقانه عارفانه،سايت اس ام اس،دنياي اس ام اس،دنياي اس ام اس هاي جديد،اس ام اس کده،اس ام اس بي قراري،اس ام اس برگشتن،اس ام اس واسه کسي که ازت سراغ نميگيره،اس ام اس واسه کسي که بي معرفته،اس ام اس هاي خوندني،اس ام اس هاي بامزه،اس ام اس هاي بامزه واسه عشقم،بدو بيا اس ام اس،اس ام اس عاشقانه ي جديد، ،اس ام اس موبايلاس ام اس عشقولانهاس ام اس عاشقونه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دنبال کننده ها