۱۳۸۹ تیر ۱۸, جمعه

اس ام اس عاشقانه ، اس عاشقانه ، جدیدترین اس ام اس های عاشقانه ، پیامک عاشقانه SMS Love 2

http://www.malawiz.com/images/mobile_girls.jpg
 
اتل متل یه گلدون ، فرستادم براتون ، گل نداره ببخشید ، شما بشید گل اون !!!
--

میبوسمت 3 تایی من و غم و تنهایی امان از این جذایی دل تنگتم خدایی

--
گذر تک تک این ثانیه های سپری گشته ی عمرم ، به قدیمی شدن دوستیت می ارزد.            
یک روز میبوسمت ! فوقش خدا میبرتم جهنم ! فوقش میشم ابلیس ! اونوقت تو هم به خاطر اینکه ابلیس بوسیدتت جهنمی میشی ! اونجا پیدات میکنم و هر روز میبوسمت ! وای چه بهشتی بشه جهنم ... !!!
--

تا حالا کفشاتو نگاه کردی ??? دو تا عاشق دو همراه که بی هم میمیرن.. با هم خاکی می شن .. بدون هم زیر بارون نمی رن .. کاش آدما کمی از کفشاشون یاد بگیرن ..!
--

تکه های قلبم را با تو قسمت می کنم.شاید هیچ اثری براین سرمای زمستانی نداشته باشد؛اما.......برای لحظه ای می تونی ،گرمای عشق واقعی را در دستانت حس کنی!!!!!!!!!!!!!!!
--

mARAb - T92ob
اینطوری نمیتونی بخونیش ، برو بگیرش جلوب آیینه
--
تولدت مبارک ... !
میدونم تولدت نیست ولی خوشحالم متولد شدی تا تنها بهانه ی نفس کشیدنم بشی ...
--
میگن لبخند ربطی به مرگ نداره اما تو بخند تا من برات بمیرم
--
بودنت یک جوری نبودنت ، یک جوری تو این دنیای جور واجور دوستت دارم بدجور
--
اس ام اس عاشقانه ، اس عاشقانه ، جدیدترین اس ام اس های عاشقانه ، پیامک عاشقانه
 فدایت ای گل زیبای هستی/نمی دانم کجا بی من نشستی/قشنگی های دنیایم توهستی/ یگانه گنج فردایم توهستی
--
دلم واست پاره پوره شده بود دادم دوختنش حالا تنگ شده
--
اس ام اس عاشقانه ، اس عاشقانه ، جدیدترین اس ام اس های عاشقانه ، پیامک عاشقانه
 Migan vaghati ye khoshkel be asemun negah mikone setareha cheshmak mizanano hal mikonan.
 ye vaghat be asmun negah nakoni berini to halshun.
dina az shz
==

 kash bodi ta delam tanha nabod ta asire ghoseye farda nabod kash bodi ta faghat bavar koni bi to hargez zendegi ziba nabod
==
 farda mah gereftegi shoroe misheh age mano gereftan to movazeb khodet bash.
==
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 Shastet hal omad.

==
 Cheshm cheshm 2abro negahe man be har soo pas chera nisti pisham?negahe khise to ko?gosh gosh 2ta gosh 2 daste baz ye aghosh bia begir ghalbamo yadam to ra faramush...!chob chob ye gardan jaie nari to bi man.degh mikonam mimiram age dur beshi az man.dast dast dota pa yade to munde inja.yadet  miad migofti:bi to nemiram hichja!
==
 Zendegi mesle bazie hokme!!mohem nist ke daste khobi nadari !
  Mohem ine ke yare khobi dashte bashi ;
 intori shayad hata betoni bazie bakhtaro bebari !

    ==
         _ll__        .
    _,-'::::::::'=._,/t__
    '____________/    

 ba tamame mosaferash faday to
==

 MIDOONY CHERA INGHADR SETARE DORET JAM SHODAN?AKHE DONYA FAGHAT YE MAH DARE,OON HAM TOI!
==
 4TA CHIZO KHEILI DOOST DARAM:1.TOO ASEMOONA KHODARO,2.TOO ZAMIN KHODAMO,3.TOO KHODAM GHALBAMO,4.TOO GHALBAM TORO!
 PARNAZ AZ ESFAHAN
==
 Bahar amado goftand asheghan tabrik
 be rasmo shive eydi ke mande az jamshid...
==
 Anan ke aftab ra be digran hadiye midaiand
 khod nemitavanand az an bi bahre be manand
==
==
دلم واست پاره پوره شده بود دادم دوختنش حالا تنگ شده
==
 فدایت ای گل زیبای هستی/نمی دانم کجا بی من نشستی/قشنگی های دنیایم توهستی/ یگانه گنج فردایم توهستی
==
 Atre narges, raghse bad
 naghmehe shoghe parastohaie shad
  khalvate garme kabotarhaie naz narm narmak mirsad inak bahar
  bahar bar shoma va khanavade mobarak
 -esmam {ayat}bache zarande kerman.asheghe faezeh.veblagam kheyli aleye.movafagh bashi.by
==
 اینsmsجهت بالابردن كلاس شمادرجمع است،بعدازخواندن الكی بخند!!
==
============
    I    .-""-.    I
    I    ( '.'  )    I
    I  =(,,)=(,,)= I
==

 Bebin dame panjare montazere smsetam
 Delet miad montazeram bezari!?

==
 Age bahat nabodam BARAT ke bodam, age cheshmat nabodam NEGAT ke bodam,age harfat nabodam SEDAT ke bodam, age khodet nabodam FADAAAAAAAAAAAT ke bodam!Farzane
مهم‎ نیست‎،
كی‎ باشیم‎،كجا‎ باشیم‎،چراباشیم‎!
مهم‎ اینه‎ كه‎،
باهم‎ باشیم‎،برای‎ هم‎ باشیم‎،
به‎ یاد‎ هم‎ باشیم‎. ‎

--

یه عصاهزاربارمیخوره زمین تاصاحبش زمین نخوره عصاتم رفیق.تازمین نخوری.

--
اس ام اس عاشقانه ، اس عاشقانه ، جدیدترین اس ام اس های عاشقانه ، پیامک عاشقانه
یك نفس یاد خدا. یك سبد خاطر آسوده و شاد. یك بغل شبنم آرامش صبح.هزارآینه ازجنس دعا ، همه تقدیم  شما.


 دل آدما مثل یک جزیره ی دور افتاده است.اینکه کی واسه اولین بار پا به این جزیره میذاره مهم نیست مهم اون کسیه که هیچوقت جزیره رو ترک نکنه.

 موجم كردى كه بى قرارت باشم ، ابرم كردى كه اشكبارت باشم .در سوكت گل جلوه نمودىتامن چون خار همیشه در كنارت باشم.

 Az zendegi 3chiz amokhtam1.az eshgh rosvayi 2.az dost bivafayi 3.az shab tanhayi.
 

 یك قطره اشك میریزم توی آب
تاوقتی كه پیداش نكردم دوستت دارم

 خداباداشتن این همه ستاره به قدرتش نمىنازه،ولىمن باداشتن توتک ستاره به همه دنیا مىنازم


 ?
 i
 D
 O
 O
 B

 E
 D
 O
 H
 S

 F
 A
 L
 A

 R
 D
 A
 H
 G
 N
 E

 S
 M
 S

 E
 Y

 E
 R
 A
 S

 T
 E
 R
 M
 O

 O
 O
 T


 A
 L
 A
 H


 A
 T
 ,
 ,
 ,
 az paien bekhoon boro bala !

 خیلی دلم میخواد لبمو بزارم لبات!ولىحیف که مامانم گفته نوشابه رابانی بخورم

 باران رابه خاطررطوبتش گل رابه خاطرلطافتش وتورابه خاطرمعرفتت دوست دارم



 بنازم همت غم را که در تاریکی شبها ره ویرانه مارا چه آسان میکند پیدا .

 Smsi nadashtam...

 chon ke doset midashtam...

 ye boos barat gozashtam...

     ,,¤*¤,,
   ;" _    _ ";
  (      *      )
     >       <

آن كبوتر كه لب بام شما پر زدو رفت
دل من بود كه آمد به شما سر زدو رفت.



 مهم‎ نیست‎،
كی‎ باشیم‎،كجا‎ باشیم‎،چراباشیم‎!
مهم‎ اینه‎ كه‎،
باهم‎ باشیم‎،برای‎ هم‎ باشیم‎،
به‎ یاد‎ هم‎ باشیم‎. ‎

 همیشه سركلاس املاء"دوستت دارم" راغلط مینوشتم تامعلم جریمه كندمرا ودریك ورق سفید هزارمرتبه بنویسم:دوستت دارم.

 در جهان هرگزمشو مدیون احساس كسى تانگردد رایگان عشقت گروگان كسى.!!

 به قصد شوخی به باغچه مان گفتم:هر بوته ای كه زودتر گل بدهد،آب خواهد خورد...جوانه ها همه پژمردند.

 ابربارنده به دریا مىگفت:من نبارم توكجادریایى، دردلش خنده كنان دریا
گفت:ابربارنده  توخود ازمائى.
 صبریك فریب بزرگ است چون سالهاست باغوره هاكلنجارمیروم حلوا نمىشود.

 بخواب اىآفتاب بىغروبم شب تنهایىدلهادرازاست، دعایت مىكنم هرشب همین وقت كه درهاىدعاتاصبح بازاست.

 امشب اى جان باز بیمارتوام
عاشقم ،دیوانه ام زارتوام
همگان خوابند ومن درانتظار توام
روز وشب بى خواب وبیدارتوام.

 یه عصاهزاربارمیخوره زمین تاصاحبش زمین نخوره عصاتم رفیق.تازمین نخوری.

 میگن عدد7مقدسه پس 7دفعه دورت بگردم 70دفعه فداتشم 700دفعه قربونت برم 7000دفعه برات بمیرم وبه اندازه 7 آسمون دوستت دارم.
.....وای چی گفتم....

 Midooni behtarin dooste to kie ??
 Kasie ke avallin ghatreye ashke to ro mibine. Dovomisho pak mikone va sevomisho tabdil be khande mikone..
 hamishe shad bashid.

 Beyne hezaran DIRUZ va milionha FARDA faghat ye dune EMRUZ e . Pas az dastesh nadim, azash lezat bebarim va be dostamon begim cheghadr dusteshun darim!

 گر دلی دارم بدان در دست توست ..گر تنی دارم بدان سر مست توست..
گر دلم را بشکنی با دست خود دل نگیرم از تو...چون دل هم ..هم مست توست


 Dictionary english-shirazi :

 Yes : ha vallo

 Really : ha a!

 Oh my god : ya abelfazl

 Why : barey chi chi?

 Bye : kari bari
(dina az shraz)

 سه چهارم زمین را اب فراگرفته ماهی قرمز داخل تنگ چه میكنی.

 Aya midanid boz boz ghandi avalin boze diabetiye tarikh bod

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دنبال کننده ها