۱۳۸۹ تیر ۱۸, جمعه

اس ام اس عاشقانه ، اس عاشقانه ، جدیدترین اس ام اس های عاشقانه ، پیامک عاشقانه SMS Love

 اگرحلقه عشق ازطلاست حلقه دوست از وفاست
--
كاش منم توى پاكت اس ام اس جامى شدم تادرعرض یك دقیقه به توبرسم
--
 خداباداشتن این همه ستاره به قدرتش نمىنازه،ولى من با داشتن تو تک ستاره یدنه،یادت باشه دوست دارم خیلی دلم تنگه برات،بیا که این ترانه رو هدیه بدم به اون چشات...
--
میگن غروب جای كه زمین اسمون رومیبوسه امشب می خوام غروب كنم اسمونم میشی؟
--
اس ام اس عاشقانه ، اس عاشقانه ، جدیدترین اس ام اس های عاشقانه ، پیامک عاشقانه
 جه كنم كه تو سلطان جهانی من درویش خرابات تو شاه وفایی من نوكر جشمات.

 اگرحلقه عشق ازطلاست حلقه دوست از وفاست

 بیچاره سنگ كه از دست كودكی رها می شود به سوى قنارى نم یداند دل كودك را بشكند یا قناری

 مهربانی را در كودكی دیدم كه اب نباتش را در دریای انداخت تا شیرین شود

   شراب رادوست دارم چون رنگ خون است، خون را دوست دارم چون در رگ جریان دارد، رگ را دوست دارم چون جایگاه توست.

 Yadet bashe: gahi vagta masalan akhare shaba ke mikhay bekhabi ye dele tanhaie hast ke ye kam onvartar mitape baraye to

Toye zendone galbet ongadr shologi mikonam, ongadr zendoniato aziat mikonam ke khodet akharesh bendazim enferadi

 bluetoothe galbet ro roshan kon, mikham hameye vojodamo barat befrestam!

 با تو از عشق میگفتم. از پشیمانى، و از این كه فرصتى دوباره هست یا نه؟ در جواب صدایى كه بى وقفه میگفت: "دستگاه مشترك مورد نظر خاموش میباشد!!!"

 حمیشه طوغلب منى اذیظم فداط بسم
-
-
-
چیه بیسوادا حق ندارن عاشق بشن؟

امروز كسی محرم اسرار كسی نیست ما تجربه كردیم  كسی یار كسی نیست

 3chiz galbe man ast: eshg, pol, khoshbakhti
 .
 .
 .
 Natars toro yadam narafte, to zarabane galbami

قانون معرفت ما میگه:
باهام باشی باهاتم"
مریض بشی مریض میشم"
دیونه بشی دیونه میشم"
بمیری میمیرم"
تنهام بذاری منتظرت میمونم..!

 زندكى عشق است عشق افسانه نیست آنكه عشق را آفرید دیوانه نیست عشق آن نیدیدم غم است در میزند... ای دوستان بی وفا... از غم بیاموزید وفا... غم با   همه بیگانگی... هر شب به من سر میزند.
  
 كاش منم توى پاكت اس ام اس جامى شدم تادرعرض یك دقیقه به توبرسم.

 Adam be zamin amad, in hadese roya nist , in forsate bi tekrar , eshgh ast moamma nist.
dina az shiraz

 نگاهم یاد یاران كرده امشب  مرا سر در گریبان كرده امشب  غم و فریاد من از این و آن نیست دلم یاد رفیقان 

we never get what we want
 we never want what we get
 we never have what we like
 we never like what we have
 still we live
 still we love
 still we hope
 this is life


 Nobody wants u, nobody needs u, nobody loves u,nobody cares about u...
      MY NAME IS(NOBODY), I LOVE U!
مثل نورى نورى خالى از غبار
مثل خواستن،خواستن دیونه وار
مثل یك عتیقه پاك و بى نظیر
اما در دست، من بى اعتبار

 Torke mire khastegari, behesh migan mehriye 50 melyun toman. Mige:bebakhshid shabi
chand hesab kardin??
Fatemeh

 تعریف دانشجو:موجودی نحیف و عصبی و بی پول شبیه انسان كه از
تخم مرغ و گوجه تغذیه
می كند ودشمنی عجیبی باكتاب دارد.

 فریادكشیدم تو كجایى تو كجایى گفتى كه طلب كن تو مرا تا كه بیابى

وقتى كه از تو دورم آه واسه من میمیره
دلم میون سینه توخنده اى اسیره
هزار و یك حرف تودلم برات نگفته دارم
وقتى نگام بهت میفته زبونم میگیره

 خداباداشتن این همه ستاره به قدرتش نمىنازه،ولى من با داشتن تو تک ستاره یدنه،یادت باشه دوست دارم خیلی دلم تنگه برات،بیا که این ترانه رو هدیه بدم به اون چشات...

 خاك پای دوست شدن درنزدمایك آرزوست گر دوست قابل بداند جان من تقدیم اوست.

 تو اگر پاییز زردی واسه من بهار سبزی  تو اگر هوای سردی واسه من همیشه گرمی!تو اگر رفیق راهی  واسه من هه تكیه گاهی .تو اگر هر چه هستی  تو(...)

 محكوم به طناب داربودن عشق است
ای آنكه خبرنداری ازعالم عشق این نكته بدان كه باتو بودن عشق است‎.

 درگذرگاه زمان خیمه شب بازی دهر با همه تلخی وشیرینی خود می گذرد عشق ها میمیرند رنگ ها رنگ دگرمیگیرند اما این خاطره هاست چه تلخ چه شیرین دست نخورده به جا می موند.



             ,  ' ,  )  ,' , '
     __?_    
   /____?    .;';';.
 ,,l__!!_l l,,,,,,)(,,,,
 khodeto tu in ax peyda kon!
 Rahnamayi:
  "To kheyli mahi"
ناهید
 میگن غروب جای كه زمین اسمون رومیبوسه امشب می خوام غروب كنم اسمونم میشی؟

 Zendegi ejbar ast,marg entezar ast,eshgh yekbar ast,fekr to tekrar ast,jodayi doshvar ast.
 

 5 jarey cheshatam
 4 payey negatam
 3 tarey shabatam
 2 roshkey safatam
 1 kalam khak patam

 تك درخت خاطراتم برلب ساحل نشسته گرچه دورى ازكنارم یادتوبردل نشسته.

 Tohfeh.age fekr kardi dostetdaram v baram kheili azizi delvapasetamvage nemibinamet mimiram.:
 dorost fekr kardi..
 (tarsidi??)

 كجای تصادف كردم حالم خیلی بده، خوردم به مرامت چپ كردم

 در خواب ناز بودم شبی... دیدم كسی در میزند... در را گشودم روی او... ست كه كنارش باشى عشق آنست كه بیادش باشى.

 منتظر عزیزی باش كه اگه حتی در ساده ترین لباس بودی ، حاضر باشه تو را به همه دنیا نشون بده و بگوید كه : این دنیای منه

 بی دوست شبی نیست كه دیوانه نباشم مستم,اگرصاحب میخانه نباشم ای دوست ,گرجان طلبی آن به توبخشم ازجان چه عزیزتر,بگو آن به توبخشم

دفتر قسطمو ورق زدم ،تمومی نداره.
تاآخرعمر بدهكار مهربونیاتم.

 Hamishe fek kon to ye 2nyaye shisheyi zendegi mikoni pas say kon be tarafe kasi sang partab nakoni chon avalin chizi ke mishkane 2nyaye khodete
dina az shiraz

 چه دعایی كنمت بهتر از این ،
خنده ات از ته دل، گریه ات از سر شوق

 زندگی خودرا ارزیابی كنید زیرا زندگی ارزیابی نشده ارزش زیستن ندارد

 یك قصه بیش نیست غم عشق واین عجب" كزهر زبانی میشنوم نامكرر است!

 عشق غالبا یك نوع عذاب است اما محروم بودن از او مرگ است

 عشق پیشوند زندگی و پسوند مرگ است سر اغاز زندگی و تعریف مرگ است.

بخواب اى آفتاب بى غروبم شب تنهایى دلها دراز است، دعایت مى كنم هرشب همین وقت كه درهاى دعا تا صبح باز است

صبریك فریب بزرگ است چون سالهاست باغوره هاكلنجارمیروم حلوا نمىشود.

  • برچسب ها: اس ام اس عاشقانه، اس عاشقانه، جدیدترین اس ام اس های عاشقانه، پیامک عاشقانه،  

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دنبال کننده ها